Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΔΗΜΟ ΩΡΩΠΟΥ

Ο νέος Δήμος του Ωρωπού, ο μεγαλύτερος σε έκταση Δήμος της Αττικής, δεν έχει αστική συγκοινωνία, ούτε για τις εντός του Δήμου μετακινήσεις ούτε για την σύνδεσή του με την Αθήνα. Για την «Δημοτική Συνεννόηση για τον Ωρωπό» είναι ζωτικής σημασίας η ανάπτυξη δικτύου δημοτικής συγκοινωνίας με όρους βιώσιμους, με όρους περιβαλλοντικούς, με όρους βελτίωσης του επιπέδου ζωής, με όρους βελτίωσης της καθημερινότητας. Σε αυτή την λογική πρέπει από σήμερα να σχεδιάσουμε ένα συγκοινωνιακό δίκτυο λειτουργικό το οποίο θα έχει ως κέντρο αναφοράς το τρένο (προαστιακός, ηλεκτρικός). Σε αυτή την λογική πρέπει σήμερα να αναδειχτεί ως βασικό μέσο μεταφοράς ο Προαστιακός και να συνδεθούν όλες οι περιοχές του Δήμου με δημοτική συγκοινωνία από και προς τους σταθμούς του Προαστιακού σε Αυλώνα, Αφίδναι και Σφενδάλη. Σε συνεργασία μάλιστα με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών οφείλουμε να εξασφαλίσουμε την ύπαρξη συχνών δρομολογίων ώστε το τρένο να αναδειχτεί στο πλέον ταχύ, αξιόπιστο και εξυπηρετικό μέσο μεταφοράς. Παράλληλα θα πρέπει να προνοήσουμε ώστε να υπάρξουν γραμμές δημοτικής συγκοινωνίας προς τον Άγιο Στέφανο όταν θα επεκταθεί κάποια στιγμή ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος. Τέλος είναι σαφές ότι η δημοτική συγκοινωνία θα πρέπει να συνδέει όλες τις περιοχές του Δήμου κατά τρόπο λειτουργικό και ευνοϊκό για όλους τους κατοίκους και με πρόβλεψη για τους θερινούς μήνες όπου ο διαμένων πληθυσμός πολλαπλασιάζεται. Η σωστή διασύνδεση του Δήμου μας με το τρένο είναι βέβαιο ότι θα κάνει πιο προσιτά τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα της περιοχής για τους κατοίκους του Λεκανοπεδίου που αναζητούν κοντινές αποδράσεις από το «Κλεινόν Άστυ» και στην πλειοψηφία τους δεν γνωρίζουν την όαση της Βόρειας Αττικής που αποτελεί πλέον και τον νέο Δήμο του Ωρωπού

3 σχόλια:

  1. Δέ νοείται ανάπτυξη ενός τόπου,διχως τα μεσα μαζικής μεταφοράς,που είναι ο μόνος τρόπος για τους πολλούς να μετακινηθούν.Θεωρώ επιτακτική ανάγκη την ύπαρξη προαστειακού ,η οποία θα επιφέρει την συνδεση του Ωρωπού με τα κομβικά κέντρα των βορειων προαστείων της Αθήνας,απο τα οποία καθείς κάτοικος της πρωτευούσης θα έχει τη δυνατότητα ,φθηνά και γρήγορα να μετακινηθεί στον Ωρωπό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρέπει να επισημανθεί πως ο Ωρωπός τείνει να γίνει (αν δεν έχει γίνει) προάστιο της Αθήνας. Επίσης πολλοί κάτοικοι πηγαινοέρχονται σε καθημερινή βάση.
    είναι λοιπόν έλλειψη πολλών ετών η αστική συγκοινωνία.
    ελπίζουμε με την άνοδό σας στο δήμο να το κάνετε πράξη επιτέλους και να μην είμαστε αναγκασμένοι ούτε να περιμένουμε τα κτελ πότε θα αποφασίζουν τα δρομολόγια τους, ούτε να μας κοστίζει ο κούκος αηδόνι για να φτάσουμε στην Αθήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπηρχε μελετη για προαστιακη σιδηροδρομικη συνδεση Ωρωπου με Σφενδαλη, που ποτε δεν υλοποιηθηκε....καιρος ειναι να προωθηθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή