Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘEΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΩΡΩΠΟΥ



Στην Οικονομική Επιτροπή τέθηκαν πρόσφατα προς έγκριση οι τεχνικές προδιαγραφές και η δαπάνη για την παροχή συμβουλευτικών Υπηρεσιών για την οργάνωση των διαδικασιών του Ν.3852/2010 στο Απλογραφικό σύστημα με ποσόν ανάθεσης 19000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.
Σημειωτέον ότι , με την απόφαση  274/19-6-2012 της Οικονομικής Επιτροπής εγκρίθηκε για τον ίδιο λόγο η ανάθεση σε λογιστικό γραφείο το ποσόν των 15.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. γεγονός που προκαλεί σοβαρά ερωτηματικά για τον τρόπο που γίνονται οι αναθέσεις από τη Δημοτική Αρχή.
Συγκεκριμένα:

1. Γιατί αυξήθηκε η αμοιβή του λογιστικού γραφείου από πέρσι μέχρι φέτος σε μια εποχή  μάλιστα όπου η οικονομική κρίση
μεγαλώνει ;  Αν μάλιστα πρόκειται να ανατεθεί στο ίδιο γραφείο να συνεχίσει την περσινή εργασία του , τι περισσότερον θα προσφέρει φέτος;
2. Σύμφωνα με την συγγραφή των υποχρεώσεων το λογιστικό γραφείο θα αναλάβει αντί του ποσού των 2.000 ευρώ να εκπαιδεύσει το προσωπικό που θα διαθέσει ο Δήμος να συνεργαστεί μαζί του.
Γιατί χρειάζεται εκπαίδευση το προσωπικό σε ένα  σύστημα που ήδη   χρησιμοποιείται  στο Δήμο εδώ και δύο χρόνια ;
Πόσες ώρες θα διατεθούν για την ενημέρωση και εκπαίδευση των υπαλλήλων του Δήμου που θα συνεργαστούν με το λογιστικό γραφείο;
3. Έχει λάβει υπόψη της η Δημοτική Αρχή τον ν. 3697/2008 άρθρο 11 σύμφωνα με τον οποίον:

α) Μόνον αν δεν υπάρχει λογιστής υπάλληλος στο Δήμο μπορεί να ανατεθεί η συγκεκριμένη εργασία σε εξωτερικούς συνεργάτες;
β) Η αμοιβή του εξωτερικού συνεργάτη ορίζεται από το Υπουργείο Οικονομικών. Πότε λοιπόν πέρσι ή φέτος η αμοιβή ανατέθηκε  στο ποσόν που ορίζει το Υπουργείο; 'Η απλώς ορίστηκε το ποσόν των 19.000 ευρώ  επειδή δεν υπερβαίνει το ποσόν των 20.000 ευρώ μέχρι του οποίου γίνεται απευθείας ανάθεση σύμφωνα με την αρ.35130/739/9-8-2010 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών;
γ) Γιατί κάθε φορά  η Δημοτική Αρχή επιλέγει  και προτείνει το ανώτερο ποσό στο οποίο μπορεί να  κάνει  μια ανάθεση; Μήπως δεν συνειδητοποιεί ότι είμαστε διαχειριστές του Δημοσίου χρήματος σε μια ιδιαίτερα δύσκολη για τον τόπο μας περίοδο;
4.Γιατί χρησιμοποιείται το Απλογραφικό Σύστημα στο Δήμο όταν το Διπλογραφικό θεωρείται πιο αξιόπιστο και δίνει τη δυνατότητα αμεσότερης ενημέρωσης στα έσοδα και τα έξοδα του Δήμου και υποβοηθά στην ευκολότερη σύνταξη του
προϋπολογισμού στο Δήμο ;



ΒΑΡΝΑΒΑ ΕΛΕΝΗ
Επικεφαλής ΔΗ.Σ.Ω.
Αντιπρόεδρος Οικονομικής Επιτροπής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου