Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Βασίλειος Λέκκας υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος (Αυλώνα) με τον Συνδυασμό "Δημοτική Συνεννόηση για τον Ωρωπό"

Λέκκας Βασίλης Σύντομο Βιογραφικιό

Γεννήθηκα στον Αυλώνα, είμαι έγγαμος και έχω δύο παιδιά. Παράλληλα με την εργασία μου στην Ε.ΥΔ.ΑΠ., (σήμερα είμαι συνταξιούχος), ασχολήθηκα με την τοπική αυτοδιοίκηση στον Αυλώνα.
Έχω εκλεγεί δύο φορές πρώτος σύμβουλος και μία ως υποψήφιος Δήμαρχος που εκλέγομαι στην αντιπολίτευση.

Σε διάφορα χρονικά διαστήματα έχω ασχοληθεί ενεργά με όλους τους φορείς του Δήμου Αυλώνα και τους Συλλόγους (Πρόεδρος ή Γραμματέας) Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου. Πολιτιστικό Σύλλογο - Πνευματικό Κέντρο (μέλος) Γραμματέας και Πρόεδρος Εθνικού Σταδίου Αυλώνα Γραμματέας στον Αθλητικό Όμιλο Αυλώνα Γραμματέας στον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κτήματος Αυλώνα Αντιπρόεδρος στην Κοινότητα Αυλώνα

Πρόεδρος του. Συνδέσμου Δήμων και Κοινοτήτων Προστασίας Ασωπού ποταμού (1989-1990).
(Περίοδο που οι βιομηχανίες Οινοφύτων και ο Σύνδεσμος έφθασαν τον δικαστικό τους αγώνα στο Συμβούλιο Επικρατείας για τα τέλη χρήσης του Ασωπού ποταμού τα οποία κρίθηκαν ανταποδοτικά). Υποψήφιος Νομαρχιακός Σύμβουλος το 2002.
Έχοντας την εμπειρία αρκετών χρόνων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση επέλεξα τον ΒΑΣΙΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ να τον στηρίξω για να εκλεγεί Δήμαρχος και να συνεργασθώ μαζί του εάν με την ψήφο σας με επιλέξετε ως Δημοτικό Σύμβουλο μέσα από ένα ανεξάρτητο συνδυασμό άνευ πολιτικών και κομματικών σημαιών.
Είναι μεγάλη η απόφαση για ένα νέο άνθρωπο - πολιτικό - όπως είναι ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ με την Δεκάχρονη Κοινοβουλευτική του σταδιοδρομία να έχει άμεση επαφή και συνεργασία με τους σημερινούς πολιτικούς συναδέλφους του όλων των πολιτικών παρατάξεων και όχι μόνο, για την επίλυση των προβλημάτων του Δήμου και των Δημοτών όταν οι άλλοι υποψήφιοι Δήμαρχοι χρειάζονται μεσάζοντες για να γνωριστούν Πολιτικά εκτός Δήμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου