Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Ράπτης Σπύρος υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος (Αφίδναι) με τον Συνδυασμό "Δημοτική Συνεννόηση για τον Ωρωπό"

Γεννήθηκα το 1976 στις Αφίδνες όπου και κατοικώ.
Σπούδασα οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων στο Coventry University της Μεγάλης Βρετανίας όπου και συνέχισα σε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στα χρηματοοικονομικά (ΜΒΑ).
Σήμερα ολοκληρώνω το μεταπτυχιακό μου πρόγραμμα σπουδών (MSc)  από το  πανεπιστήμιο Heriot Watt της Σκωτίας με εξειδίκευση στη διαχείριση, αξιοποίηση και χρηματοδότηση ακίνητης περιουσίας.
Είμαι υποψήφιο μέλος του Βρετανικού ινστιτούτου πιστοποίησης συμβούλων και εκτιμητών ακινήτων (R.I.C.S).
Έχω διατελέσει εξωτερικός συνεργάτης της Eurobank properties services στο τμήμα των εκτιμήσεων ακινήτων.
Η οικογένειά μου δραστηριοποιείται στο χώρο των ακινήτων από το 1977. Από το 2002 διατηρώ το δικό μου γραφείο παρέχοντας υπηρεσίες διαμεσολάβησης, εκτιμήσεων και μελετών αξιοποίησης ακινήτων.
Έχω υπηρετήσει την στρατιωτική μου θητεία στο σώμα υλικού πολέμου. 

Ο δήμος Ωρωπού, όπως αυτός θα διαμορφωθεί μετά την εφαρμογή του σχεδίου Καλλικράτης (ενοποίηση Αυλώνα, Αφιδνών, Καλάμου, Καπανδριτίου, Μαλακάσας, Μαρκοπούλου, Νέων Παλατίων, Πολυδενδρίου, Σκάλας Ωρωπού, Συκαμίνου, Ωρωπού)   είναι για μένα ιδεολογία και τρόπος ζωής. Αποτελεί  πρόκληση λόγω της πολυμορφικότητάς του. Η γεωπολιτική του θέση ευνοεί αλλά και καθιστά απαραίτητη  την ανάπτυξη και την αξιοποίησή του  σε τομείς όπως η υγεία, η παιδεία, το περιβάλλον, ο πολιτισμός, ο τουρισμός. Θεωρώ ως βασική κινητήρια δύναμη της επίτευξης των στόχων τον άνθρωπο γι’ αυτό θα ήθελα μαζί να προσπαθήσουμε να γίνουμε δημότες συνειδητοποιημένοι, συνεπείς στις υποχρεώσεις μας και αμετακίνητοι στη διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας.

Πιστεύω στον Δήμο Ωρωπού και θέτω τις γνώσεις μου, τις ικανότητές μου και τον χρόνο μου στη διάθεσή σας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου