Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Βασιλάκου Ελένη υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος (ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ) με τον Συνδυασμό "Δημοτική Συνεννόηση για τον Ωρωπό"

Βασιλάκου Ελένη Σύντομο Βιογραφικό
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Πολυδένδρι  Αττικής όπου και κατοικώ.
Είμαι πτυχιούχος Οικονομολόγος- Περιφερειολόγος  του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.
Έχω ολοκληρώσει με επιτυχία τα προγράμματα του Πανεπιστημίου Πειραιώς του τμήματος Χρηματ/κης & Τραπεζικής Διοικητικής στα αντικείμενα Χρηματοοικονομικός Σχεδιασμός και Χρηματ/μική Διοικητική για στελέχη επιχειρήσεων.
Είμαι κάτοχος διπλώματος στην Αγγλική γλώσσα και στον χειρισμό Ηλεκτρονικών Υπολογιστών.
Είμαι μέλος στο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Στο πλαίσιο της πρακτικής μου άσκησης έχω απασχοληθεί  στην Κοινότητα Καπανδριτίου και έχω εργαστεί σε λογιστήριο ανώνυμης εμπορικής εταιρείας.
Αποφάσισα να συμμετέχω σε αυτές τις δημοτικές εκλογές πιστεύοντας ότι μπορώ με τις επιστημονικές μου γνώσεις να συμβάλλω στην επιτυχία του οράματος μας για τον νέο Δήμο Ωρωπού. Μέσα απο την Δημοτική Συνεννόηση για τον Ωρωπό και με υποψήφιο Δήμαρχο τον Βασίλη Οικονόμου μπορούμε να διεκδικήσουμε ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο μας και η νέα γενιά οφείλει και μπορεί να συμμετέχει ενεργά σ' αυτή την προσπάθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου