Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Ο Δημήτρης Οικονόμου, υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον υποψήφιο Δήμαρχο Ωρωπού, Γιώργο Γιασημάκη


Έχω γεννηθεί και ζω όλα μου τα χρόνια στο Καπανδρίτι. Πάντα ήμουν παρών στα κοινωνικά, αθλητικά και πολιτικά δρώμενα της Βόρειας Αττικής. Θήτευσα στο ΔΣ του αθλητικού συλλόγου Καπανδριτίου για πολλά χρόνια και το 1998 ήμουν και υποψήφιος Πρόεδρος Καπανδριτίου. Μέσα από το Κοινοτικό Συμβούλιο Καπανδριτίου προσπάθησα με συγκεκριμένες προτάσεις να βοηθήσω στην ανάδειξη του χωριού μου  σε σημείο αναφοράς για όλη την Αττική. Είμαι από τα ιδρυτικά στελέχη της ΔΗΣΩ και από το 2010 προσπαθήσαμε να διαμορφώσουμε μια νέα αυτοδιοικητική πραγματικότητα στο νέο Καλλικρατικό Δήμο Ωρωπού.
Ζω και εγώ τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης και την απουσία της κοινωνικής πολιτικής στο Δήμο Ωρωπού.
Πιστεύω ότι με το Γιώργο Γιασημάκη και τη συνεργασία της ΔΗΣΩ και της Δυναμικής Πολιτείας μπορούν να προκύψουν κοινωνικές λύσεις και ταυτόχρονα να κάνουμε ένα μεγάλο βήμα ανάπτυξης και αντιμετώπισης της ανεργίας.

Είναι σίγουρο ότι η κοινωνία χρειάζεται τις συνεργασίες ως θεμέλιο δημιουργίας και προοπτικής για τον τόπο μας. Με αυτή τη λογική και θεωρώντας ότι ο υποψήφιος Δήμαρχος Ωρωπού, Γιώργος Γιασημάκης μπορεί να επιτύχει τις αναγκαίες δημοκρατικές  συνεργασίες ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου με το συνδυασμό του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου