Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Ο Βασίλης Μπιλίρης, υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον υποψήφιο Δήμαρχο Ωρωπού, Γιώργο Γιασημάκη


 


Έχω γεννηθεί και ζω όλα μου τα χρόνια στο Μαρκόπουλο Ωρωπού με την οικογένειά μου. Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και έχω δείξει έμπρακτα το ενδιαφέρον μου για τις υποθέσεις και τα ζητήματα που απασχολούν τον τόπο μου. Το 1998 έθεσα υποψηφιότητα για νομαρχιακός σύμβουλος και το 2002 έως το 2010εκλέχθηκα κοινοτικός σύμβουλος στο Μαρκόπουλο ως επικεφαλής παράταξης. Διετέλεσα πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Μαρκοπούλου, ανήκω στα ιδρυτικά μέλη του Αθλητικού Συλλόγου Μαρκοπούλου του οποίου διετέλεσα και πρόεδρος. Από το 1996 έως το 2000 υπήρξα μέλος της διοίκησης της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ωρωπού. Το διάστημα 2003 έως και το 2006 υπήρξα Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων Δημοτικού Σχολείου Μαρκοπούλου. Στις προηγούμενες αυτοδιοικητικές εκλογές ήμουν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη της ΔΗΣΩ.
Βιώνοντας καθημερινά μέσα στα προβλήματα αντιλαμβάνομαι ότι μόνο μέσα από την ενότητα και τη συνεργασία όλων μπορούμε να βρούμε λύσεις και να εφαρμόσουμε πολιτικές που θα κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη και πιο ανθρώπινη. Οφείλουμε να παραμερίσουμε τις όποιες διαφορές μας και να κάνουμε ότι μπορούμε καλύτερο για το τόπο μας και για τα παιδιά μας. Ο πολιτισμός, ο αθλητισμός, η παιδεία είναι τρία αλληλένδετα ζητήματα άμεσα συνδεδεμένα με την ποιότητα της ζωής μας στο Δήμο Ωρωπού. Ταυτόχρονα ο τόπος μας έχει ανάγκη από ανάπτυξη και νέες θέσεις εργασίας. Θεωρώ ότι η συνεργασία δύο δημοτικών παρατάξεων στη βάση προγραμματικών συγκλίσεων, της Δυναμικής Πολιτείας και της ΔΗΣΩ, με υποψήφιο Δήμαρχο τον Γιώργο Γιασημάκη, εγκαινιάζεται μια νέα αρχή στο Δήμο Ωρωπού που θα μας απαλλάξει από άσκοπες αντιδικίες και ανούσιους διαχωρισμούς.
Ας βάλλουμε μπροστά τα κοινά μας συμφέροντα και ας συνεργαστούμε να βρούμε τις καλύτερες λύσεις για τον τόπο μας.    
Πιστεύω ότι με το Γιώργο Γιασημάκη και τη συνεργασία της ΔΗΣΩ και της Δυναμικής Πολιτείας μπορούν να προκύψουν κοινωνικές λύσεις και ταυτόχρονα να κάνουμε ένα μεγάλο βήμα ανάπτυξης και αντιμετώπισης της ανεργίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου