Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Μπισμπίκης Βασίλης, υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος (ΩΡΩΠΟΣ) με τον Συνδυασμό "Δημοτική Συνεννόηση για τον Ωρωπό"


Μπισμπίκης Βασίλης Σύντομο Βιογραφικό

Γεννήθηκα το 1958 και είμαι παντρεμένος με 2 παιδιά.
Φοίτησα στη Σχολή ΗΦΑΙΣΤΟΣ στο Τμήμα Αυτοκινήτων εξατμίσεις

Ήμουν 5 έτη στην OLYMPIC MARITIME ως Μηχανοδηγός Α΄ ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σήμερα εργάζομαι ως ΕΡΓΟΔΗΓΟΣ σε Τεχνική Εταιρεία του εξωτερικού ΙΡΑΝ/ΙΡΑΚ SAUD ARABIA

Σήμερα που η λαϊκή και μέση ελληνική οικογένεια καλείται να «πληρώσει» κατά κύριο λόγο  το χρέος της Ελλάδας μέσω των έκτακτων μέτρων, θεωρώ ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλει να αναπτύξει τις κατάλληλες κοινωνικές δομές που θα βοηθούν τον εργαζόμενο και τον οικογενειάρχη να ανταποκρίνονται στις καθημερινές τους υποχρεώσεις. Πιστεύω ότι εμείς οι εργαζόμενοι οφείλουμε να συμμετέχουμε ενεργά στις αποφάσεις που αφορούν το μέλλον το δικό μας, στις αποφάσεις που θα καθορίσουν την ποιότητα της ζωής των παιδιών μας.
Πιστεύω ότι με τις ιδέες μου και τις εμπειρίες μου μπορώ και εγώ με τις δικές μου δυνάμεις να βοηθήσω στην υλοποίηση του οράματός μας για τον νέο Δήμο του Ωρωπού έχοντας πάντα ως οδηγό την κοινωνική δικαιοσύνη και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στον Δήμο μας μέσα από την αειφόρο ανάπτυξη.     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου