Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Τριανταφύλλου Στυλιανή, υποψήφια Σύμβουλος για το Τοπικό Συμβούλιο Νέων Παλατίων με τον Συνδυασμό "Δημοτική Συνεννόηση για τον Ωρωπό"

Τριανταφύλλου Στυλιανή Σύντομο Βιογραφικό

Είμαι 28 ετών κάτοικος  Νέων Παλατίων στην περιοχή  Άγιος Κωνσταντίνος. Η οικογένειά μου προέρχεται από το Μήλεσι και την Λαμία.
Είμαι τελειόφοιτη ΤΕΕ με ειδικότητα υπαλλήλων οικονομικών υπηρεσιών.
Έχω εργαστεί ως υπάλληλος με σύμβαση stage στον Δήμο Ωρωπίων για 30 μήνες με ειδικότητα πρωτόκολλο, τηλεφωνικό κέντρο και εξυπηρέτηση πολιτών. Γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα του τόπου μου και λόγω της επαγγελματικής μου συνεργασίας με τον Δήμο του Ωρωπού όπου είχα την τιμή να συνομιλώ καθημερινά με τους συμπολίτες μου και να τους εξυπηρετώ. Νιώθω πραγματικά ότι μπορώ να συμβάλλω και εγώ με τις δυνάμεις μου και τις ιδέες μου για ένα καλύτερο αύριο με όπλο την ειλικρίνειά μου, το ενδιαφέρον μου για το τι μέλλει γενέσθαι στον τόπο μου και την αγάπη μου για την πόλη μου και τους ανθρώπους της. Πιστεύω πραγματικά ότι μέσα από τον συνδυασμό «Δημοτική Συνεννόηση για τον Ωρωπό» όλοι εμείς μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον όπου με άνεση θα παραμένουν οι νέοι άνθρωποι να προσφέρουν τις δημιουργικές τους δυνάμεις στον τόπο τους και να μην τον εγκαταλείπουν αναζητώντας καλύτερη τύχη αλλού.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου