Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Ηλιάδου - Τουρκαντώνη Ντιάνα, υποψήφια Σύμβουλος για το Τοπικό Συμβούλιο Πολυδενδρίου με τον Συνδυασμό "Δημοτική Συνεννόηση για τον Ωρωπό"

ΗΛΙΑΔΟΥ - ΤΟΥΡΚΑΝΤΩΝΗ ΝΤΙΑΝΑ ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

 Γεννήθηκα το 1973 από γονείς με ποντιακή καταγωγή.
 Κατοικώ στο Πολυδένδρι Αττικής από το έτος 2004.
 Είμαι παντρεμένη με τον Γεώργιο Τουρκαντώνη και έχω 2 μικρές κορούλες την Παναγιώτα και την Τατιάνα.
 Σπούδασα βρεφοκόμος στην Αθήνα και έχω εργαστεί ως μεταφράστρια της ρωσικής γλώσσας.
 Εργάζομαι εδώ και 12 χρόνια στη Συνεταιριστική Καπνοβιομηχανία Ελλάδος ΣΕΚΑΠ ΑΕ στη Διεύθυνση Marketing.
 Είμαι ενεργό μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου Πολυδενδρίου κατέχοντας την θέση του Ταμία .

Ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του Βασίλη Οικονόμου τον οποίο εκτιμώ βαθύτατα, αποφάσισα να δηλώσω συμμετοχή στις φετινές εκλογές ώστε να ασχοληθώ ενεργά με τα προβλήματα του τόπου που κατοικώ εγώ και η οικογένειά μου.
Ευελπιστώ, ως νέα γυναίκα και μητέρα, πως με φρέσκες ιδέες και προτάσεις θα συμβάλλω στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής όλων μας και την επίτευξη μιας πιο άνετης και ευχάριστης καθημερινότητας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου