Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Σιδερύδη Ουρανία (Ράνια) υποψήφια Σύμβουλος για το Τοπικό Συμβούλιο Καλάμου με τον Συνδυασμό "Δημοτική Συνεννόηση για τον Ωρωπό"

Σιδερύδη Ουρανία (Ράνια) Σύντομο Βιογραφικό

Κατάγομαι από την Θεσσαλονίκη και τα τελευταία 10 χρόνια είμαι μόνιμη κάτοικος Καλάμου. Είμαι ελεύθερη επαγγελματίας, παντρεμένη και έχω δυο παιδιά.
Είμαι το πρώτο ενεργό μέλος της Φιλοζωϊκής Ωρωπού και έχω πολυετή δραστηριότητα στην προστασία των δικαιωμάτων των ζώων που συχνά η πολιτεία τα παραμελεί.
Πιστεύω ότι ο πολιτισμός μιας κοινωνίας μετράται και από την συμπεριφορά απέναντι στα ζώα και βέβαια στα αδέσποτα και είμαι βέβαιη ότι μέσα από τον νέο Δήμο Ωρωπού μπορούμε να αναπτύξουμε πολιτικές που θα προστατεύουν τα αδέσποτα και οι οποίες θα υποστηριχθούν και από τους πολίτες που «ενοχλούνται» ή φοβούνται τα αδέσποτα.
Γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα του Καλάμου και πιστεύω ότι μπορώ και εγώ να βοηθήσω στην επίλυσή τους.
ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΑ ΛΥΣΩ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΒΑΛΩ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΩΣΤΕ ΑΥΤΑ ΝΑ ΛΥΘΟΥΝ.
ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου